Sport » Egyéb sport

Célegyenesben a Septimia Kupa

Még egy sportággal egészült ki a IV. Septimia Kupa. A mozgás, a bulizás, a jókedv előtérbe kerül, akár Görögországba is elmehetünk.

MEGOSZTÓ PDF email

Hasonló cikkek
SzecsiNyert

Szécsi a világ tetején (videó)

Volt francia válogatott labdarúgók méltatták a...
teqball02

Mi adjuk az egész román válogatottat

Ráadásul címvédőként utazunk a franciaországi...
ivovolgye

Ha október eleje, akkor irány az Ivóvölgye!

XI. kiadásához érkezett az Ivóvölgye...

squash
Fotó: illusztráció.
szerkesztoÍRTA: JÓZSA CSONGOR
2013. június 21., 11:55
0 hozzászólás.

Valamivel több, mint egy hét választ el, hogy elkezdődjön a negyedik kiírásához érkezett Septimia Kupa. A szabadidőközpont megtelik élettel, versenyezhetünk, kipróbálhatjuk magunkat nem csak hét, hanem most már nyolc sportágban. Különféle próbákon is részt vehetünk, vagy bulizhatunk reggeltől estig, estétől reggelig.

A szervező, Septimia Szabadidőközpont tájékoztatása szerint kezdenek betelni a helyek a nyolc sportágban: a labdarúgásban, a bowlingban, az asztaliteniszben, a fallabdában, az úszásban, a billiárdban és a kocsma-triatlonban is. Újdonság, hogy idéntől bevezetik a sakkversenyt is. Ez hétfordulós, nyílt svájci rendszerben zajlik már.

A sportágakról, illetve a tudnivalóktól már korábban beszámoltunk, a benevezési határidőt jó észben tartani, ha nem akarunk valamiről lemaradni: legkésőbb június 25-ig, keddig lehet benevezni a Septimia Szabadidőközpont Wellness recepcióján, hétfőtől péntekig 6-22 óra, hétvégén 9-22 óra között.

A benevezési díjak tartalmazzák a strandhasználatot, az asztalitenisz és fallabda pályák használatát a Septimia Kupa ideje alatt, természetesen versenyeken kívüli időszakokban, valamint a jegyet a szombati Falusi Mariann koncertre – tombola nélkül.

Mozgás és bulik

Nem csak azoké a terep, akik a versenyszámokra neveznek be. Lehet gyalogolni a vízen (aquazorbing), az eddig nagy népszerűségnek örvendő kötélhúzást most nem a partról zajlik, hanem kajakból. Megmozgat az aquaGym és az aquaZumba. Kangoo Jumps vár Kovács Katival, Zumba őrület Tarcsi Emőkével, a búvároktatáson megláthatjuk a víz alatti csodavilágot.

septimia kupa

A gyerekeket sem kell otthon hagynunk. Lesz arcfestés, számukra sem tilos a zumbázás, de akár eljátszhatnak a Legendárium társasjátékkal. Tudnunk kell, hogy ezekbe a programokba nagyon egyszerűen bekapcsolódhatunk, amennyiben napi strandbelépőt váltunk. Természetesen a versenyszámokra nevezőknek ezt nem kell megtenniük.

Az esték nem telnek eseménytelenül: pénteken a dé lá Funk zenekar pörget fel egy hangulatos bulival a Bowling & Bar-ban, míg szombat este oltári koncert vár az örök fiatal Falusi Mariannnal, akit a Pa-Dö-Dö zenekarból ismerhetünk. Ha mindez nem elég, akkor a koncertet követően retro bulival vár mindenkit Kusmó a Bowling & Bar-ban.

Görögország kiruccanás a fődíj

Amennyiben jegyet váltunk a szombat esti koncertre, akkor egy csodálatos nyaralást nyerhetünk a görögországi Halkidiki félszigeten. A szombati esti Falusi Mariann koncertre a belépőjegy egyben tombola is. Az álomnyaralás tartalma: egyhetes üdülés háromcsillagos szállodában, két fő részére, félpanziós ellátással. A sorsolásra a koncert előtt kerül sor.

A koncertjegyeket már most beszerezhetjük Székelyudvarhelyen a Septimia Szabadidőközpont wellness recepcióján, a Boomerang Services utazási irodában (Kossuth Lajos utca 47 szám), illetve Székelykeresztúron a VOX Fm Rádió titkárságán.

A dé lá Funk-koncertre és a Kusmó bulira a belépés díjtalan.

A IV. Septimia Kupával kapcsolatos bővebb információkat itt találhatunk.

A IV. Septimia Kupa főtámogatói: Hargita Gyöngye, Heineken Romania, további támogatók: Boomerang Services utazási iroda, Félsziget Fesztivál, Amigo&Intercost, Oakley Store, Suszti Trend, Régi Jó Bolt, Balu Park, Mr. Big, Clear Water Egyesület, Dive Adventure.